生存以上、生活以下
相信係好多人的寫照
工作了10年,每過一段時間就會諗,我到底要點行落去......

繼續安安穩穩繼續打份工
定出黎自己闖業
聽903口水多過浪花介紹火鳳凰
好多人都係放棄正職,全身投入自己的dream life
考慮到要生活,我仲未夠膽行呢一步
有小朋友更加要為佢諗,總唔可以靠老公一份糧又要供樓又要養小朋友仲要幫我完成夢想
有夢想唔係大哂嘛,要平衡身邊人的心情同擔子
我覺得有呢份責任感先有資格尋找自己的夢想

係依個時段,我仍然努力係工作室埋首創作有自己stylish 的handmade products
皮革、純銀、手工飾品、橡皮圖章、手工果醬、天然護膚品(香水、手工皂、防蚊水、潤唇膏)
products的質素到包裝、工作室予人的感覺是走home feel的路線
希望路經銅鑼灣的朋友有機會來工作室走走看~
看到櫥窗會被吸引著~

特別拍下昨晚整理好的皮革角落
工作室每個角落都有自己的寶物,花點時間,你會發現手作的生命力就在這裡蘊釀著~


期待你來我的fan page﹕link
or search me here: 
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()