仲有一個月左右就過年了~
今年雖然大住肚,做起糕點或者煮野食都會好易腰痛
不過數算多個節日,農曆年的確係我最喜歡的節日~
蒸糕點係好有喜慶感覺的,所以我今年都無偷懶呢~

之前介紹過蘿蔔糕,今次介紹整薑汁年糕
我好喜歡吃煙un口感的食物,臨近新年,跟同事或家人飲茶時都第一時間睇下有無煎年糕~
暫時都仲未有><
所以快手自己整,再煎黎滿足口感之慾



材料﹕ 糯米粉300g、泰國木薯粉100g、片糖150g、水300ml、薑汁5湯匙
做法﹕
(1) 糯米粉+木薯粉過篩混合、我用薑磨蓉後搾汁,薑汁留用、薑蓉以茶袋袋好放入水,連同片糖一同煮滾,煮至薑出味及片糖融,隔渣留起薑糖水放涼備用。
(2) 將已放涼的薑糖水注入粉類混和至杰身,比糊狀再杰身d,以勺子勺起部份年糕漿再撻回去,重覆此步驟10次左右。
(3) 預備一個已抹橄欖球油的蒸糕盤,將年糕漿注入,用鍚紙封糕盤面,隔滾熱水蒸1小時,以筷子插入年糕拉出沒有粉漿沾著就代表熟了。
小撇步﹕
(1) 步驟2撻年糕漿的動作,多做會令年糕口感更煙un。(我都唔知原理,係賣糯米粉的婆婆教我~)
(2) 步驟3中,以錫紙封糕盤面再蒸,是為免蒸糕時倒汗水會整花個年糕面。提一提,鍚紙封面後最後用叉刺十數個小孔,以便疏氣。

期待你來我的fan page﹕link
or search me here: 
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com 
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()