想試用心的餐廳
搜尋下發現「凡高餐廳」
網上推界的不
止是食物,更是老闆的親切態度。
今天跟老公及家人去試,
果然沒有失望^^



呢款係二人份量的海鮮芝士火鍋
有原隻龍蝦,龍蝦肉質鮮甜而且很新鮮,老闆話係即劏架,唔係預訂都唔會即時有得叫~
做足功課的我當然係預早訂定龍蝦,老公食得好開心~
除左龍蝦外,仲有鱸魚、帶子、bb青口、中間黃色的波波係老闊自家處理的番薯球(好香甜)、仲有好多麵包、蔬菜
雖說係二人份量,但我地一枱六人一齊share,再叫其他食物都好夠食~
十分推界啊~~


老闆親自上菜,還會介紹菜式,親切友善又唔煩!
左上角係
送的黑松露油捧芝士條、焗蒜頭
左下角係香草拌薯角(唔
駛沾醬汁都好好味)
右上角係老闆上菜的牛柳串燒好惹味
、右下角就係牛柳串燒大特寫


老闆好人幫我地整靚老公既甜品,仲有蠟燭比老公make a wish~~~

其實餐廳內仲有桌球同飛標供玩,食到飽飽地,老公同老公的妹妹、男友玩左陣又再食過
餐廳只有十幾張枱,唔嘈,我地都好滿意。老公話情人節要再黎食過,到時個肚已經好大,老闊仲窩心地會留個闊落既位比我地
so warm and sweet....

希望唔會因為多人認識而失守,期待下次再去的時候,老闆依然親切友善、食物質素keep得到~

凡高餐廳﹕ link
期待你來我的fan page﹕link
or search me here: 
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()