天氣轉涼,雖然最凍的時候仍未到
但食糯米飯的藉口來了^^
因為唔想屋企人食壞胃,所以每年只會煮一至兩次糯米飯
今次就用荷葉包住,荷香同糯米飯係好match,尚欠蔥花...


每次用心煮一道料理,心裡面都會想起陳爸爸
如果陳爸爸仲係度,佢一定會叫我加多D炒花生、大蔥,比D甜豉油就好正﹗
好掛住你啊,老豆~



呢款糯米飯用好少油,不過糯米始終都係「擠」胃既,小食多滋味~
材料﹕糯米3杯(浸2小時)、冬菇3隻(浸軟)、乾瑤柱2粒(浸軟)、臘腸2條、蝦米3-4湯匙(浸軟)、乾荷葉2塊
調味﹕甜豉油適量、浸乾瑤柱的水(留用)、鹽及糖各適量


步驟﹕
(1) 糯米浸水2小時,瀝乾水份後分兩次,將糯米平鋪在碟上隔熱水蒸10分鐘,將已熟的糯米放大碗內。將餘下的半份糯米蒸熟,蒸熟後同樣置入大碗內備用。
(2) 冬菇搾乾水份、去蒂切粒;蝦米切碎、臘腸切粒、乾瑤柱撕成絲;燒熱油1湯匙,將所有材料爆香,嗅到香氣的時候就加入浸乾瑤柱的水,炒至開始收乾水份即加入少許鹽及糖調味,將炒好的材料倒進熟糯米的大碗。
(3) 材料與糯米拌勻,加入甜豉油再拌勻,此時要預備荷葉。

新鮮荷葉在夏天可以買到,乾荷葉係四季都會買到
乾荷葉放入燒滾的熱水川燙一會(開始軟身)就可以盛起,剪去硬蒂,鋪在碟上(兩張互補地鋪放,因為荷葉會有穿孔,兩張荷葉互補至不會令糯米飯露出來。
鋪好荷葉後就可以將糯米飯置中間,包好用大火蒸10分鐘至荷葉出香味即可以。


天氣轉涼,大家要多添衣服、食暖穿暖啊~

期待你來我的fan page﹕link
or search me here: 
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()