最近收到奶奶送的膳魔師暖杯
呢個杯可以keep住熱6小時,對於我呢種每日都要飲紅棗水的人黎講,真係一個好幫手。
陳媽媽又送當歸、圓肉比我,加上之前買落的大大粒紅棗杞子,就可以每日都焗呢隻「元氣茶」
可以將所有材料洗一洗之後放哂入去個暖杯度焗,當茶飲,身體都好d~




材料﹕當歸2片、紅棗2粒、杞子10-15粒、圓肉5粒
做法﹕洗淨材料,浸軟紅棗後去核,煮滾500ml水,將所有材料加入並再次煮滾約5-10分鐘即可熄火加蓋焗;放暖即可飲用。
小撇步﹕
(1) 圓肉=龍眼肉(乾)
(2) 份量其實隨意,惟當歸2小片已味濃,自行按喜好調配。
(3) 開火煮又得,有膳魔師杯既都可以就咁焗10分鐘就可以飲得,飲完加水再焗。

期待你來我的fan page﹕link
or search me here:
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()