黑眼圈、黑斑的問題
外敷mask and lotion之餘,飲用這款「蘋果酒」也有助改善。
蘋果含多酚,
具抗氧化作用;蘋果能將體內多餘水分排出體外,促進「心、脾、肺」運作,幫助改善「氣血」流動
改善乾燥粗糙的皮膚,以及因瘀血
鄧起的黑斑及黑眼圈。



呢種養生酒浸兩個月就
飲得,我很期待,你呢?

材料﹕檸檬1個(去皮去核後切片)、蘋果3個(洗淨瀝乾後去核切片)、碎冰糖80g、雙蒸酒600ml
做法﹕蘋果片一層、冰糖一層(梅花間竹地)放進玻璃樽,以檸檬片置頂後注入酒,最後以樽蓋密封玻璃樽。
小撇步﹕
(1) 此酒只需浸兩個月,所以材料都是切片,酒更能充分釋出果味;但建議小量浸製,開封後三個月內飲完。
(2) 蘋果係四季果,我今次用富士蘋果浸,其實中國蛇果都可以。
(3) 飲用﹕直接飲 or 加梳打水 (盡量唔好加冰lu,飲凍野對身體唔好,會加深黑眼圈同水腫呢~)

期待你來我的fan page﹕link
or search me here:
微博﹕http://weibo.com/yenhomebakery
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()