如果放工唔太攰,我會盡量係屋企煮晚飯
好鐘意老公放工番到黎滿屋飯香,老公個樣總是很幸福
煮一餐飯都係想老公食得開心同感到幸福
所以煮既野都係迎合佢既口味

雪櫃會長期放番茄同薯仔,因為耐放唔易爛
收工去買條木棉魚同瘦肉就可以煮呢道美味魚湯
以前我好怕食魚,只係會食木棉魚,前題係要放好多薑去腥
加上番茄的酸甜,我同老公飲三、四碗呢......





材料﹕番茄4個(去皮)、薯仔1個(去皮切大件)、荷包蛋2隻、瘦肉(切片後用鹽醃半小時)、木棉魚1條、薑3-4片(拍鬆)
做法﹕
(1) 木棉魚(魚檔會幫你劏好)洗淨抹乾後,用少少鹽同白胡椒抹一抹;燒熱油,將魚兩面煎至金黃,盛起備用。
(2) 燒滾半煲水,下番茄、薯仔、薑及瘦肉片煮滾,下魚及荷包蛋煮滾20分鐘,最後下少許雞粉或鹽調味即可。

小撇步﹕
(1) 魚要先煎一煎,因為怕滾湯時會散開;如怕魚骨,可將煎好的魚放入魚湯袋再放入湯煮,魚湯袋可在超市或街市買到。
(2) 番茄去皮的方法應該都聽過,都不嫌其煩講多次,煮滾水放入在番茄頂用刀介十字,煮30秒左右撈起放入凍水,就可以輕易為番茄去皮。
(3) 喜歡的話,可以加點番茄汁,味道更好。

期待你來我的fan page﹕link
or search me here:
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()