close
又係介紹handmade nail colour的時間
我就係果種一喜歡就會一段時間瘋狂喜歡的怪人,近來喜歡自己玩指甲油
上次的法式指甲油大家都好受落,今次介紹比法式指甲油易於掌握、效果有趣的手繪波點指甲油。




無時間再影一次,手繪波點指甲油就係後面blur blur地果set,有一枝波點筆(有兩頭,一邊大波點、一邊細波點)




我想講呢set所有顏色都好好睇,可能因為我喜歡earth tune
三隻色都可以做base、三隻色都可以做波點,襯到啊~



用法﹕只需要塗上base的指甲油(a、b、c三枝都可以係base;舉例﹕我今次用b色),唔需要等佢乾哂,就可以直接用波點筆點一點(a or b色的指甲油掃),然後可以直接點在指甲上,乾透就可以。

小撇步﹕
(1) 波點筆的細波點那邊可以點多少少指甲油,直接在已塗上base的指甲上畫線條,這樣就可以多點玩法(不一定是波點^^)
(2) 點波點的時候唔好一次過點太多,唔係會難控制波點size,每次點一至兩粒波點就要再添指甲油;多練習才會油得好哦~
(3) 呢set指甲油乾得快好多,好方便~(我油完無幾耐就已經可以打呢遍post喇~^^~)

新年前多試幾款,下次再跟大家分享畫線條後的nail color~
期待你來我的fan page﹕link
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()