有很多朋友對於我自己油法式指甲很感興趣
係呢度一次過介紹用邊隻指甲油同用後感,等大家可以知多dd
不過其實我並無接受呢間公司的邀請推廣,只係近來愛上玩指甲油,喜歡研究自己做,所以先試下呢種產品



我就係用呢set指甲油
其實只係用左a同b,c果枝太shiny,唔係幾適合我。
油既時候要十分極度有耐性等佢一層一層咁乾
用法﹕
(1) 先油a果枝底油及完全乾透後,就用隨包裝附送的指甲貼(因為已經用哂,所以無得影)
(2) 貼既時候記得指甲前端的位置係用黎油白色(知道法式指甲既都明白架喇,唔明既包裝上都有圖解),我覺得留多少少白位好睇d
(3) 油好又係等乾,小心撕走指甲貼,再補一層nail protect coat等乾透就ok。

小撇步﹕
呢種指甲油唔係速乾類,要好有耐性等佢乾透,我試過用凍風(風筒)吹,可以快d令個面乾,但要加指甲貼就真係要等多兩個至三個鐘,固定左先。



呢種指甲油顏色同french nail set既底色好接近,因為好快用完底色,不妨買多枝平日粗用都好靚~~


就係呢種protect coat
我用緊呢種nail protect coat,佢既好處係可以令到指甲油更shiny,有淡粉紅、珍珠色同全透明;相片入面既就係淡粉紅,其實亦可以直接當指甲油用,說明的資料有提到防紫外線,真唔真就唔敢講,不過淡淡的粉紅係幾自然的。

就到新年,愛美的大家,不妨diy一下
過個漂亮的新年^^

期待你來我的fan page﹕link
如有查詢,請電郵至﹕yen.homebakery@gmail.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()