我又點諗到急凍廣島蠔可以做成金蠔呢


如果...我唔係有焗爐........


如果...我唔係咁0岩有個檸檬係屋企未用.......


如果...我老公唔係心思思想食新菜式......


我又點會做到呢一道新菜式呢?



仲用上我自己種的檸檬薄荷


用急凍生蠔做成金蠔的質地
需要的是時間,老公說酸甜的味道令蠔味更突出


Yahoo好快轉新版,來這裡繼續收看﹕yen home bakery(新版Y Blog網址)
fan page﹕link
查詢﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()