close

有一次看到有廚師做這道菜


一看就入心,因為非常簡單而且賣相很美


老公﹕「你都識整啦~」


老婆﹕「我知喇...聽晚整...」



係咪好似Party會食到既finger food呢?


你需要既材料係...

雞脾肉(最好大大塊)5-6件、香草(basil and pasley最好,我買唔到只好用dried,另外我加 ​左d蕃茜)

調味﹕即磨黑椒、海鹽

最重要係鍚紙





雞皮向底,上面加香草及調味

我再加左少少薑汁同酒




之後就好似卷壽司or 蛋卷咁卷起
頭尾一家要收實,醃過夜

煮的方法﹕
煮起一鑊水,到蝦眼水時下雞卷煮10分鐘,轉一轉,再煮 ​10分鐘,就可以關火加蓋焗至微暖。脫去鍚紙將雞卷切件 ​,我喜歡加蕃茄沙律伴食,清新一點~~

 

蕃茄沙律﹕
蕃茄可以介十字後直接放入滾水中煮一會,放冰水後脫皮;蕃茄切粒拌橄欖油及黑醋

 


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()