今天是大暑,也是我連續工作12天的日子


工作壓力之大,已到我吃不消的程度


關上房門跟buddies交代工作進度,一句﹕你已經做得好好,well done...


我忍了多時的眼淚跑出來......


受過多少委屈、身心有多少疲累、工作量有多重,只要同行的一句話,就夠了...


今天老公買了戲票帶我睇熊貓,記得隻羊咩咩同阿寶講﹕「雖然你既開頭唔係幾好...不過唔緊要,因為果d已經過去,關鍵係...你既選擇;你選擇你係邊個」


好有深度的一句話,近來跟Kanny學解夢,讓我認識自己的潛意識;明白自己的強弱處,能夠有勇氣去碰「self」這本書,我覺得我真的長大了。至少,我認真去思考自己的發展、我的人生、我的路。


誰沒有過去?誰不帶著家庭的故事?關鍵係...你既選擇;你選擇你係邊個


在大暑的今天,為大家介紹型格結他冰



請你們的眼睛吃冰凍又有型的結他冰~



放在檸檬茶裡,就成了給我打打氣的禮物

 

順帶一提,功夫熊貓2真的很好睇(提議﹕唔想被全戲院既小朋友騷擾,還是選擇平日的夜場;今天看戲時,全程被後面的細路女勁打擾,最可悲係佢既父母完全無理會,連好好先生=我老公都頂佢地唔順...><...)

 


如有查詢,請email至yen.homebakery@gmail.com
或是到fan page留言,謝謝

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()