我同陳爸爸好鐘意食硬野,特別係果d硬到咬崩牙既米通就最0岩我地口味


陳媽媽成日話呢d野好熱氣,唔係好比我地食,可能因為越唔比我就越恨食,每次食既時候總係會想起陳爸爸食得好開心果個樣......


今次我整左個陳媽媽都食到既唔太硬唔太實米通,見媽媽都肯食兩舊我就知成功左



材料﹕棉花糖100克、可可米200克、牛油30克、可可粉1湯匙


做法﹕棉花糖及牛油隔水煮融,加入可可粉及可可米拌勻後即可造型。


小撇步﹕


(1) 棉花糖融左之後好難控制,黏埋d可可米就更加一發不可收拾,所以記得一直都用木匙攪動,到已經攪勻就即刻帶手套幫佢造型。


(2) 最簡單既造型係壓入長方形鐵盤,用重物壓實;或者搓成小球都可以(唔好太大粒,好難咬架)


(3) 造形後要雪凍一個鐘頭先好切開,因為要令棉花糖凝固


如有查詢,請email至yen.homebakery@gmail.com
或是到fan page留言,謝謝

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()