放工趕回家,為的就是煮一道晚餐與老公分著吃


誠言,老公不懂花招逗我開心、也不是會浪漫的男人


所以家中的花都是自己買回來,有時要接受男人不解溫柔真的很需要時間和耐性呢。


幸好老公是很愛鍚我的,這一點我很肯定^^(如果又唔鍚我又唔識tum我,又點會結到婚呢~)



所以我每日都會盡量抽時間煮晚餐


係街外食得多好悶,自己煮可以少油少鹽,最緊要係可以有菜食



呢d係豆苗,貴到離哂譜


但兩個人買半斤食兩餐,點計都抵過出街食



呢個係店主推介的龍蝦湯(canned),好鹹......


我地都係鐘意飲羅宋湯多d~


明天就是2010年的last day,要準備怎樣倒數嗎?


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()