上年結婚之前circle k做緊換購鬆弛的杯


老公知我鐘意,就換左三隻不同版本的杯比我;就變成了今天家裡用的水杯,我同老公一人一隻,所以熊馳對我地黎講黎講黎講呢.....hahaha~係有一種不能言喻的感覺


今次做了cupcake係以佢為題的



單是做成糖片已經很喜歡了~



呵呵~將他們做成cupcake也很可愛哦~



老公說很想一口咬下去~


我說,佢地會喊...hahaha~


 


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()