close

Chip 'n' Dale係少數能得我心的disneyland cartoon


雖然我睇左好多次都分唔到邊隻係Chip 邊隻係Dale


但總覺得這兩隻傻野好可愛



你地分到嗎?


fan page有朋友教我睇佢地邊個鼻大d就係大鼻、邊個牙大隻d就係鋼牙


你地又係點分呢兩隻小可愛呢?



我只係記得有一隻聰明d,成日蝦另一隻


舊年結婚收到一份禮物就係佢地兩隻小可愛的碗筷


有機會要拎出黎用^^


 


留言請到fan page﹕yen home bakery
如欲與我聯絡,請email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()