當臻臻仲未番學,可以同阿婆、姨婆佢地high tea的時候


每次high tea完都會帶我地去海邊睇佢至愛既船船同「bye bye車車」


咩係「bye bye車車」呢?就係地鐵lu~


每次地鐵埋站的時候,bb都會好驚訝;當車走既時候,我地都會叫bb同車車講拜拜


所以每次阿B以為地鐵=bye bye車車


其實係咪男孩子先會咁鐘意交通工具呢?想著想著就給了我製作造型曲奇的靈感



我好鐘意呢次的colour好柔和



有臻臻最鐘意望住海大叫既「船船啊~」



卡通飛機
比臻臻見到一定會機翼都被咬碎


 


臻臻好快就讀完play group,睇黎我係時候為bb預備farewell cookie喇~


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()