close

我一向好怕多人一齊,今次我好大膽嘗試去投入、享受一次聚會


了解自己的情況,所以盡量將個預備時間set短d、輕鬆d


今次,我覺得幾成功﹗至少,我仲可以同大家玩cum棉枱、打機,同update個blog



呢d係咩呢?係我同老公為每一位朋友預備的杯



雖然只係紙杯,但我地都想花d心思,希望大家鐘意



high tea架~



仲有可愛小cupcake,呢個簡單的造型我十分喜歡


呢個簡約的擺法我都好滿意,而芝士條更是大受好評呢~

同樣係用酥皮做出黎既mini蝴蝶酥都好受大家歡迎啊~


久唔久老公都會送花比我,今次係我要求買既~


睇黎屋企插下花都幾好,望落好有生氣~



我一定要讚下自己


大家入到黎都話好靚,我好開心啊~



第一次自己整花果茶,好好味~


而且比起飲可樂或者只係飲茶更豐富、更滋潤......



呢個古銀玻璃樽同古銀匙,係honeymoon的禮物~



另一個high tea架,未用~


係Ikea買架~我好鐘意~~~


 


聚會唔好成日有,久唔久一次先會令人更加回味、珍惜既~


 


留言,請到fan page﹕yen home bakery
或email﹕yen.homebakery@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()