平日放工番屋企已經好攰,久不久還要為朋友仔預備tailormade的bakery/橡皮圖章


依家仲要咁熱,日日都出酷熱天氣警告,晚飯當然係想越簡單越好


早一排要番學,出街食得多真係發覺無咩好選擇(貴既又唔可以日日食嘛),而且出街食得多,肥左好多磅啊......


為左要自己同胡先生減磅、儲肥d銀包,我呢排都係屋企煮


星期六、日,抽d時間預早整定一d送菜,平日翻熱、炒多條菜或者滾番碗冬瓜粒海鮮湯就已經好豐富喇~


今日同大家介紹一下好味又方便,但睇落好多朋友都以為好難既菜式


紅燒牛白腩、酒糟醉雞翼



紅燒汁係用李敢記出品,我覺得有d甜


所以用半杯汁+半杯水,另加冰糖及即磨白胡椒已夠味


牛腩我買牛筋+牛腩各一半,因為胡先生好鐘意食牛筋位...


將牛腩牛筋以薑蔥汆水、瀝乾備用;燒開汁料就加入牛牛,煮15-20分鐘即可加蓋焗至涼,食之前再翻熱即可



醉雞翼我用巴西急凍雞翼(其實雞檔雞翼會好d,但今次的雞翼係用冰箱儲備)


汁料係用酒糟,真係好味過普通醉雞汁而且更香酒味


做法係雞翼解凍後用鹽抹一抹,汆水後浸在冰水中,汁料另外煮滾(2份酒糟+1份水+半片冰糖),兩者各自放涼後,將雞翼浸入汁料並雪在雪櫃過夜就可以食喇~~


凍食又得、叮番熱都好好味架~


酒糟我係大昌買到,好似係$15@;分幾次用,抵好多;而且浸完雞翼果d汁料可以翻用多一至兩次,但會越黎越鹹(因為水份少左),試過自己較呢個汁,就唔想再買現成料架喇


都係果句,基本就係以上講既份量,多多少少要按你用既雞翼、個人食味喜好而調較呢;Enjoy Cooking~~


 


留言或看更多相片,請到fan page --> yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()