close

一直以為炆牛腩是很難的菜式


所以都無特別想去試做~


但上次看到奶奶煮牛腩,請教了一些煮牛腩的技巧


今天就試做一次,因胡先生真的很喜歡吃牛腩呢~



由於要預備bakery order


所以只有很少時間預備晚餐


以為炆牛腩很花時間嗎?嘿嘿,我來為你打破呢個迷啦(其實可能個個都知,得我依家先知﹗haha~)


材料﹕牛腩半斤(約$30)、蘿蔔1條、薑及蔥少許


汁料﹕魚露2湯匙、生抽2湯匙、老抽2湯匙、黑片糖半片、濃湯寶1粒、水**


做法﹕


(1) 牛腩切大件,燒滾大半煲水下薑蔥汆水瀝乾備用、水倒掉不要;蘿蔔去皮切大件


(2) 牛腩+剛好蓋過牛腩的水量大火燒滾,加入汁料煮開後轉中慢火煮15分鐘,加入蘿蔔(此時可加一點點水至剛蓋過面);再煮15分鐘加蓋熄火放涼。


(3) 食前再以大火煮起約15分鐘,即可。


小撇步﹕


(1) 水** -- 份量很難說準,只要是剛好蓋過材料就可以


(2) 濃湯寶我用雞湯味,大家都可以轉用雞粉或直接用雞湯煮,當然也可以放棄不用,但用了味道香濃多了,而且可以汁料可以直接用來煮米粉吃;good啊~


 


煮牛腩要佢林身既迷就係............................................................汁料要落糖啊~


可以係冰糖、片糖;唔好問我砂糖、黃糖、蜜糖、代糖得唔得(我覺得最好味都係冰糖同片糖呢~)


受太多洗版廣告留言滋擾,即日起yen將關閉留言功能;有查詢的朋友,請email﹕yen.homebakery@gmail.com


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()