close

我成日都會面青咀唇白,媽媽話血氣唔好,要飲紅棗水


之但係我好怕紅棗水陣味,有時遇到唔靚的紅棗仲會有酸味(難頂)


我比較鐘意將紅棗整成心太軟



呢個係傳統的中式甜點


出面食一d都唔平架,自己整其實唔難,而且可以控制甜度



我鐘意桂花味,所以會整個桂花糖漿淋係面食


天氣凍,陳媽媽話煙煙un un真係好好feel......



又係過年宴客唔失禮的甜點,大家不妨試整呃~


材料﹕紅棗20克、糯米粉40克、粘米粉20克、水50克


做法﹕


(1) 紅棗洗淨、浸軟,每粒輕手切一個缺口;其餘材料揉成麵團,分成小粒


(2) 將麵團釀入已稍為瀝乾的紅棗內,隔熱水蒸20分鐘,即可淋上桂花糖漿,開餐!


小撇步﹕


(1) 桂花糖做法(砂糖50克+水1/8杯+桂花糖1茶匙 --> 煮至糖融就ok喇)


(2) 揉麵團的水建議用暖水,可令麵團口感更煙un


(3) 紅棗我買已去核的,方便d


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()