close

有一日,突然心血來潮想整桂花糕


係放食材的櫃入面搵搵搵,終於比我搵到包蒟蒻粉


又突然記起朋友珍講過我好耐之前整既蜜糖桂花糕比用冰糖整既滋潤好多


需知道蜜糖加熱會變酸,但一般既桂花糕用大菜做成一定要加熱煮過先得


經過一輪的實驗之後,終於比我研究到蜜糖桂花糕的做法


而且今次加入荔枝(上兩次加左都覺得好match)


校長都話好清新好夏天既口感啊(係啊,我又講口感啊~)



哈哈﹗好大堆頭呢~


我好鐘意d糖桂花咁樣散開,好靚啊~


講開糖桂花,我之前醃既果d已經用完了,終於可以再整喇﹗


荔枝桂花蒟蒻食譜﹕


材料﹕荔枝一磅、飲用水680ml、蒟蒻粉30克、蜜糖60克、糖漬桂花4茶匙


做法﹕


(1) 荔枝去皮去核撕碎


(2) 蒟蒻粉+水煮熱熄火,加入其他材料攪勻,最後加入荔枝即可注入模具放涼雪凍


小撇步﹕


荔枝會一路撕一路出汁,d汁好香好甜唔好倒,所以我將煮蒟蒻的水減左份量,唔係會好削。



再黎,利賓立仔仔由一杯杯變成一粒粒


做法同上,只係需要抽起荔枝及蜜糖部份


材料﹕利賓立350ml、水350ml、蒟蒻粉30克


做法﹕所有材料攪勻煮熱,注入模具冷凍至凝固。


天氣咁熱,整呢d食下,成個人都涼快哂~~~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()