呢個post已經係2008年4月(已經咁耐)


weekend前去了佳寶一趟,買了幾款食材,為之後幾個post努力預備


記得編輯先生講「你d食材唔好咁難買到,唔係人地睇完都唔識買黎整」


我想我暫時用到的食材,大家在購買的時候應該不會遇到困難吧


如有,請即留言轉告,好讓我跟進跟進~


今次用到的都是在凍肉店有售的煙三文魚$23(其實也可以叫鮭魚)、蟹子$10,在街市買了兩個呂宋芒$10,心機誠意$無價,就成了今天介紹的「芒果煙薰鮭魚卷)



做法其實不算困難,只要記著以下幾點就人人都可以做到lu~~


先來說說切芒果片的步驟吧,一定要把芒果片切到很薄,這樣等一下卷的時候就比較好控制了



卷的時候就如下圖示



最後裝飾的部份又怎可以缺了蟹子先生呢?仲有秘密武器~~elderflower(好甜的香味)



最後,就成為以下一道我自以為幾見得下人既小點心~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()