能夠用上盡地一煲黎形容今次既盛宴


由於約左大家6pm上黎新居,而邊爐係7pm開始


所以之前整左d snack等大家食住傾



睇唔出係鴨舌?係我唔記得一開始就影,等大家食到尾聲先影;舌唔似舌......


傻芬小姐打包番屋企,食到停唔到口就知有幾好味~


秘制鴨舌唔係浪得虛名



呢d係豬仔骨,係事先醃左番黎,我只係負責焗,極之好味~


其實仲有茶葉蛋,但我無影到(又係好味之選,呢樣野我好有信心,皇牌)



黎喇,呢個係我好鐘意既邊爐調味架


有虎椒、辣椒、生蒜、蔥花



花甲,我下次會記得放鹽水再雪係雪櫃



海鮮四寶(帶子、桂花蚌、象拔蚌、墨魚仔)



唐生菜,其實仲有豆卜、腐竹、粟米、金菇但無影到~



金多寶(唔知比個咩名佢好,有好好味的芝士丸、蟹粉丸、芝士腸、魚片頭、龍蝦丸、貢丸、黑椒貢丸、八爪魚丸)



肉蟹兩大隻,斤幾啊呢度~(勁多膏呢)



我唔好呢味野,魚片~



又係魚片,最後食剩哂~



桶蠔,都係食剩哂~



蝦係胡先生幫手串成一串串,佢地好生猛我唔敢攪佢地~



喂,呢個係我煮既湯底


蕃茄花蟹煲,雖然有加到一粒濃湯寶,但味道的確係good~


咁既組合都咪話唔見得人,感激兄弟姊妹團的幫忙,呢餐大家係應得架﹗


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()