咪睇個heading又以為同食無關,你咁諗就錯哂左啦~


作為一個有良心既工廠東主,好應該係開工之前餵餐飽飯過d工人食既~


所以,係開工之前,我煮左兩味等工廠妹、工廠仔食飽飽



你咪睇佢有兩隻大蝦以為貴野,其實佢下面果堆係......


玉子豆腐~~(哈哈﹗打邊爐用剩,食埋佢唔好哂~)


大蝦係急凍珍品,無送既時候用黎扮有錢佬(食飯有大蝦食,我覺得係有錢佬所為^^)



蒜味牛仔粒粉翠玉瓜


重點係d牛仔粒要大火封面,咁就唔會老過太皇太后喇~(郭太后死得太兒戲喇,我以為佢扮死嚇馬大將軍添~)


食飽仲唔開工?等咩啊~(工廠妹陳小姐、工廠仔胡先生)......



我鐘意「給女孩一個家,就是嫁」



我未見過咁大疊餅卡,胡先生一邊將d餅卡入落d禮封度,一邊慫恿我快d開餅店同美心打對台;睇黎結婚壓力真係好大,大到胡先生開始胡思亂想......



胡先生有份封利是架,如果大家收到有一封係打孖入兩張錢既~


好可能係胡先生做既好事~嘿嘿﹗



嘩~嘩~嘩~


多謝統籌同姊妹首領協助裁左咁多張name label,一定要影番張相比你地睇下個場面幾咁宏偉~~~~~~


d帖只係入左部份,希望快手d送帖比大家啦~


仲有最後一個月!!!!!!


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()