哇哈哈﹗老大,生日快樂﹗


老老實實,我好比心機整個蛋糕架喇,希望你鐘意啦~


係咪以為我唔會整蛋糕比你呢?係咪以為今年生日連糕都無得你切呢?


yeah~~surprise??



係書度學點樣同蛋糕化妝,今次個妝我都幾滿意~



上面d朱古力係我自己整架,原來都唔係好難整,但要小心d脫膠片同埋放上蛋糕囉



haha......點解一個蛋糕要影咁多張相?因為......因為我好開心囉~


估唔到自己可以整到個似模似樣既蛋糕


有無睇到d金萡啊?我真係有比心機去設計個蛋糕架


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()