林dd小姐﹕


祝你生日快樂、只有good news永無bad news﹗


真係好對你唔住,今次個decor整得唔好


原本個decor係白朱古力同生果,最後出左意外,我就轉左呢款


仲等我咁好心機整d花花,錯哂......


我對住個蛋糕難過左5分鐘,我決定.......你下年個生日蛋糕我都包埋黎做﹗


下年會整個靚d既比你架喇~等我﹗



不過你信我﹗個蛋糕好好味,希望唔會令你太失望啦啦啦~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()