close

傻芬是一位很好很好的朋友,認識至今已不經不覺踏入第四年


這位「順得人」總是令我感到很窩心


我甚少主動聯繫朋友,傻芬卻是經常一隊人出出入入(係一隊,有成十幾位)


記得在認識胡先生之前,有一個night shift的晚上,跟傻芬邊工作邊傾計,突然跟我說其實很想我可以跟她們一起玩;我知道傻芬是想我更open up自己、認識多d朋友


這份心意怎能不叫人感動呢?(雖然當時人可能已經忘記了,哈~)


但凡我有任何新出品,她都是no.3支持我既人(no.1是陳媽媽、no.2是胡先生)


除了經常被點名的茶葉蛋外,傻芬真係傻架,佢想要一個中秋蛋糕


就係呢個囉~



傻芬,你真係傻架~~


第一次買到龍珠果同redcurrant,真係為左你而買架~


可能我都係傻架~



嘩,你睇下加左我條專屬絲帶


成件事立即pro哂~


傻芬,收野喇~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()