天氣又轉涼,星期日晚我地又打邊爐


天寒地凍加埋落雨,知唔知咩係最窩心呢?


對我黎講,就係同老公拖著手去街市買送同食tea(呵呵~~)


整理好d送就開餐lu~



加埋臻臻bb,七個人既食量......



我好奇怪,對我最重要既唔係食d咩,而係有咩調味料......



今次我地樣樣都係少少,唔想食唔哂~



無錯,又係廣島蠔......



老公最鐘意既手切新鮮肥牛~



媽媽食既黑豚肉片~



丸類係唔少得既,不過重點係果隻野度~


呢....個唧袋呢~入面係手攪墨魚滑,我加左功之後覺得好味過出面食既魚麵......



唔少得我地鐘意既腸粉......


天氣凍一家大細打邊爐就最好~~~


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()