close

天氣繼續凍,我地屋企凍到刪埋門窗都好凍......


兩口子打邊爐食唔到幾多野,所以都係煮飯仔


好耐無出過晚餐既食譜,呢期一次過滿足大家,一個POST出三個食譜!!!



有好味辛辣肉碎豆腐,豬肉係我自己剁架,真係好好味


而豆腐係用Oisix訂既獨立盒裝豆腐整,好香濃既豆味,而且好滑


為左突出豆味,我唔用濃味的麻婆醬煮,轉用微辣既日式乾辣椒+泰式麻辣醬;結果?食豆腐有豆味、食豬肉有豬肉味......呵呵!!


材料﹕Oisix豆腐2小盒、豬肉$15(唔知係幾多,大約呢個價錢就夠食)、蔥白1湯匙


汁料﹕泰式麻辣醬半湯匙、日式乾辣椒1隻、黃糖1湯匙、鹽1茶匙、水3湯匙、生粉水適量


做法﹕


(1) 豬肉剁碎或買碎肉先以簡單的醃法(糖、鹽、豉油、麻油、生粉)醃10分鐘、豆腐切粒、汁料除了生粉水外開勻備用


(2) 燒紅油鑊爆香豬肉,加入汁料煮至大滾,加入豆腐粒輕手兜勻煮至汁再滾起


(3) 慢慢加入生粉水煮至適合濃杰度就可以加入蔥白,上碟~



仲有叉燒菜圃炒蛋,平時用中國蛋要用5隻先有呢個份量


我今次用係Oisix訂購既日本蛋黎整,只係需要用3隻已經有呢個份量喇!!


材料﹕日本雞蛋3隻、叉燒1碗、菜圃半碗、蔥白1湯匙


做法﹕


(1) 叉燒切粒、蛋打散


(2) 燒熱油爆香叉燒粒及菜圃,將叉燒及菜圃倒入已打散的蛋內以筷子略拌勻


(3) 將蛋糊注入鑊內燒至兩面金黃即可加以蔥白上碟


Oisix依家做緊promote,日本蛋有優惠啊,我都要再訂d番黎預備除夕做cranberry tar


最重要係咩呢?佢地依家有特價的蟹腳發售啊,新一年來臨......訂番d黎慶祝2010年﹗


有興趣知多d,睇呢度OISIX



呢個係快手既「上湯浸翠肉瓜墨魚滑」


無菜點得呢?我之前買左翠肉瓜放係雪櫃,今晚順手用埋佢囉~~


墨魚滑係之前同屋企人打邊爐整過既墨魚唧大獲好評,今晚買番d黎整自制墨丸


用個濃湯寶燒熱一大碗水,唧入墨魚滑煮至浮起,再加入滾刀切成既翠肉瓜,再煮至大滾就可以試味、上碟~~



同場加映蕃薯糖水,加薑~~


好想訂蟹、訂蟹蟹蟹蟹.....


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()