其實呢餐係舊年既事


一直都未有時間update,新一年第一件事要清舊數先~


有朋友問我,點可能日日番屋企都煮到飯又執屋架呢?


其實...得既...因為我無咩其他嗜好


又有朋友問我,可唔可以去佢地屋企執屋?


其實...唔得既...因為我無幫人執屋既嗜好(哈哈)



呢個係用奶奶比我地既有機菜芯仔,配上牛肉片炒成


我鐘意加d料理酒一齊煮,好好味~~



呢個係鳳爪排骨,加辣椒係面一齊蒸會香口好多~


 


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()