新一年第一單接到既order係來自胡先生既


為左大件夾抵食,我整左好多小包曲奇等佢可以請同事食~


而我又可以拎d番公司做新年禮物


為了隆重其事,我特別用上OISIX的蜜糖黃油、薄力小麥粉、日本雞蛋代替平常用的低粉、牛油......


細味的朋友告訴我,真係食得出當中的分別;今次蛋香味濃唔會蘇,有時用料講究d係會令成本增加d,但見到收禮物既人開心同感受到我的誠意,我覺得值得﹗



呢度只係第一輪曲奇,我試下火,太耐無用舊爐焗餅



呢個表情最終好似由鄭小姐抽中,呢個係大多數打工仔放完long weekend再番工既樣



聖誕節過左、聖誕樹收左、星星無得放上樹度


不如食佢落肚~~



焗下、做下decor,用左一個鐘左右完成第一步


等decor乾哂,我就開始Packing


packing其實好好玩,我鐘意行d生活雜貨的地方,見到得意有節日氣氛既工具就買


今次用得著喇﹗你睇d曲奇包裝上面既貼紙



係我同胡先生的DIY~~



收到呢塊四眼仔曲奇既同事都問我,係咪照住胡先生個樣黎畫~


你地自己估下lu~~



呢d一大一小的星星玻璃曲奇,夠份量


深受同事歡迎啊~



呢幅相我好鐘意


個杯墊係上次從bonnie處買回來的~~


用黎襯影相真係好田園啊......


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()