係結婚之前已經約左去學整壽包,希望係媽媽生日的時候可以自製壽包


尋晚拖住極度疲倦的身軀係旺角地鐵站等埋老三一齊去上堂


門面好破舊的唐樓,上樓到入課室之後呢個感覺並沒有改變,一個「舊」字


見到開門既一位大叔,我知佢就係怪師傅


環境雖舊、師傅雖怪又長氣,但我同老三都學到野啊﹗而且好開心~


有時學習好講對手,同老三上堂好好笑


如果得我一個人,我又未必有興趣比錢學整包lu~


睇下我地既作品



呢一堂,我地學左整小箭豬包兩個~



大壽包兩個~



小壽包兩個~



我同老三一齊學,夾埋可以做到一大籠賀壽的壽包陣喇~


師傅教我地中式包滾圓法、包餡收摺方法、做壽包的秘訣


仲教我地如何尊重版權,佢地係靠教烹飪為生


如果我地學完又將佢既食譜外傳,會影響佢搵食(佢用左十幾分鐘講呢樣野)


我同意既,所以好抱歉,我唔會將食譜同秘訣上載喇


如果想學既朋友,不妨搵怪師傅啦~~~


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()