以前久唔久屋企都會插下花,特別係過時過節


情人節當然少不了,上年聖誕節仲見到老三收到玫瑰花(點解聖誕節都有花收?)


自從結婚之後,我發現如果屋企有d花,成間屋都有生氣


上一次housewarming我地買左d花,感覺幾好~



星期日的早上,老公陪我散步之後去左花店姐姐度比我揀左d花


番黎修剪下,亂咁黎就完成左~~



我無研究過d花叫咩名,見到新鮮就襯下d色


隨住自己既心意去佈置一下屋企,準備迎接婚後第一個農曆新年


下一次,我會買多d紅當當(我幫佢改既個花名,呢種得果子的唔似花唔似草係小時候陳爸爸帶我同老三去公園時會見到既品種,好懷念那個跟爸爸一起的年頭......)


在鮮花的陪伴下,應老公的要求預備了花果茶,悠然地渡過一個溫馨的週日早上


(週日下午我地開始大掃除,我要清洗抽油煙機同頑固污漬...好唔浪漫囉~haha)


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()