close

oisix訂的水果盒入面有兩個大大的蘋果


我唔記得左呢種蘋果的品種名稱,但佢比一般蘋果大d


而且摸落個面有一陣好重既蠟質,唔知係唔係個品種會有呢個特點


不過無大礙既,我做果醬都要去蘋果皮既~



我試食過d蘋果肉,肉質好爽脆,就咁食已經好好味~


而且果肉好香甜,係就係貴d,而且香港周圍都有蘋果買


但從Oisix訂番黎既日本水果盒,品質的確比起香港買到既好


蘋果隔離果d係本土買既菠蘿(水果盒無菠蘿,唔知夏天會唔會有呢~)



呢個係日本檸檬,我見個外表無咩唔同


當我將佢地搾汁既時候就發現日本呢隻檸檬好薄皮、好易將d檸檬汁整出黎


我將d已經搾汁同去皮既檸檬殼用黎整果茶,咁貴唔好哂嘛~


第一次唔跟食譜書既方法,自己創作果醬食譜


開始時都會戰戰兢兢,不過有老公一個咁大既支持(佢話我整到點都一定幫我食哂)


所以放膽去試~



見到成品金黃色,我覺得今次係成功架~


老公幫手試味都話酸酸甜甜,比起平時整既jam唔同(咁當然唔同,上次用cranberry嘛)


我覺得個味道好夾用黎做醮汁,可以整成醮汁配蜜汁豬頸肉、加d有氣礦泉水整特飲,當然可以用黎整cupcake、cookies、果茶......


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()