兩夫妻悄悄話(下集)


先生﹕嗯......tips please~


太太﹕我唔食既(奸笑中)


先生﹕魚﹗(好老定咁坐埋位等開飯)


太太﹕飲湯啦~(被一野估中有d無癮......其實我有好多野都唔食姐,咁都估中架?﹗)



我發現老公病多左,成日都好似感冒唔清咁


唔通因為食少左魚?老老實實,我自己唔食魚又好難成日整


不過結婚成個月真係一餐魚都無整過有d說不過去


所以收工就去街市整條魚滾啖湯留住老公個心(哈﹗)



呢個湯唔難整,最難係咩呢?


係去揀魚同克服我對魚既恐懼


熟悉我既朋友都知道我好驚d人以外識郁既生物(係啊,蚊都好驚架~)


益智問題﹕游水魚阿yen驚唔驚呢?


答案﹕驚x1000


所以我決定買直魚,老公鐘意食蕃茄,就整個蕃茄豆腐魚湯


呢個湯我加左大豆芽,仲加左兩片薑僻腥添


想學整嗎?



除左個魚湯,我仲有炒條菜


仲有呢個惹味牛肉金菇煲


奶奶買比我地既牛肉好靚,加埋惹味的麻辣醬爆香,老公食得好滋味呢


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()