close

點解?


點解我明明唔食魚,呢兩晚都煮魚呢?


點解我明明好怕腥,又要落手去為d魚肉調味呢?


點解我明明收工好趕,都係要煮飯,仲要煮呢味魚野呢?


因為......


我只想(你)身體健康~~


係facebook竟然有朋友識得同我唱落去,陳先生,你好威啊~



為左令到老公大人身體健康d


我決定盡可能每日都煮飯同比魚佢食~


今次係買打起左既魚肉,自己加d日本麻油、胡椒粉、馬蹄粒同蔥調味


再用匙羹一個個圓波,燒熱鑊將魚波按扁,煎至兩面金黃就得喇~


下一次整魚咩好呢?


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()