星期一休假,因為星期六我又要on duty


在休假的週一早上,十點我就醒左,因為......我要聽「早霸王」


從中學時代到大學畢業,從工作到依家結埋婚,我一直都是叱吒903的die heart fans


記得當年最鐘意一放學就飛番屋企聽「森美變態樂園」、「芝C姑B Family」、「嘩嘩嘩打到黎」......


聽住佢地轉型,好似有「森美小儀dot dot dot」(果時internet開始hit)、「架勢堂」(中間仲有一d我已經忘記了)


由放學時段,調到夜晚時間;再由夜晚時間,調到依家早上的時段


由唔駛錢上網聽重播,到依家每年要比年費做會員,我一直都有聽,因為......


聽住佢地,我都可以做其他野


例如﹕雕刻橡皮圖章(哈﹗)


我知道如果要雕得好,練習係好重要


呢一隻小鳥,我雕難左一舊橡皮;起左三次稿~


當我想放棄的時候,老公話「印黎睇下先啦」


一印,我心都歡埋......



好喇,你地睇下以下呢張相的小鳥同上面呢張既有咩分別(add我facebook的朋友唔好提水)



我已經答應了老三、同好朋友們要刻橡皮圖章做禮物送比佢地


要努力d每日雕一個......


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()