close

情人節、農曆新年,對於我黎講


最大的感覺係,充實


收到一位好有心、好乖的新抱仔邀請,為佢的奶奶預備生日cupcake


雖然時間緊逼,希望盡力做到最好


黎個頭啖湯~



為左老人家的健康著想,我將份量減至少甜


加上生日、又係團年飯,仲要過年;點可以唔喜慶一番呢?


紅當當既話,我怕太搶鏡


來個迷人pink lady又如何?



細心的大家,留意到有咩分別嗎?


我稱呢種紋為圓姑碌紋,感覺好飽滿


這個dirty purple需要再深少少色,還是維持這份清淡呢?



這個decor有兩極的意見


有朋友話好colourful,有朋友話見到d粒粒打冷震


我?我做架喎,點都話好睇...



金花~四朵金花~


金花~四朵金花~


把幸福和歡樂,送給每一戶人家~


呢買個cupcake企係度好似四朵金花



四朵金花要入盒lu~



雖然少少地買個taste下,但我都好認真架~


我好鐘意個cake box,更喜歡這張小紙條(全人手handmade呢~)


希望Ms Yu喜歡~


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()