依家幾乎每一晚都會用心在雕刻橡皮圖章


老師話,我已經為橡皮圖章著迷


我都覺,直頭係一發不可收拾


就連老公都被我感染話今晚想我教佢刻,見係你,好啦~(^^)~


 


我睇書的時候見到呢把剪刀,一直都好想刻,但有更多想刻既野,所以排緊隊


今晚係老公睇緊球賽的時候,我又執去筆刀起勢去刻喇~~~



我開始明白bonnie講既,一開始會好驚,但刻左第一個你就會發現其實都唔係好難


要刻唔難,要刻得好、刻得精緻、刻得乾淨先係重點


我刻到個樣,但就係未處理到呢d重點,要努力d~



我好鐘意做手工果醬,咁當然要有個手工橡皮圖章



未刻到字之前,用手加工上去都可以接受呃~



係muji的白簿仔,我都蓋上每一個我親手做的手工橡皮圖章


希望好快,就可以蓋滿一本


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()