這一隻小甲蟲橡皮圖章是目前為止


老師說我雕得最好的一顆



一直雕的時候,感覺蠻順的


那是因為小甲蟲的線條簡單,也是因為我練習多吧



每次雕圖章我都好期待這一刻


只有真正蓋印出來,才會知道是否完整、是否需要細修



這是第一次蓋印的效果


我覺得可以細修右邊的三隻小腳



但最後我決定由得佢


手作仔其中一樣最吸引我既地方,就係呢份raw的感覺



好多小甲蟲在四處爬


一直都好頭痛唔知邊度搵橡皮圖章的stand


老公番黎既時候拎左袋野比我,一打開,我知道係奶奶預備的(六個酒樽既木松塞)


多謝奶奶~



這是我2月9日的作品,2月10日呢?11日呢?我到底仲整左d咩呢?


facebook的blogger唔好踢爆我,大家密切留意吧~


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()