第一年封利是,當然係要買d靚利是封


奶奶都比左d好靚既利是封我地,希望收到我地利是既每一位都開開心心、身體健康



點解要年初四先post番我地封利是既相呢?


因為...我唔記得左~哈哈~


係太忙,年卅十晚至年初三都忙到無停過~


忙到連年卅十晚出街食飯既相都唔記得post



呢個係什麼豬腳仔沙律,幾好味~


老公真係好鐘意食豬腳仔~



越式春卷,但我同老三係咁食d配菜~



老三話既炸軟腳蟹


其實仲有其他送,不過掛住食已經無時間影lu


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()