經常都有朋友講識得我和我一家好有食神


我、老三、陳媽媽都好鐘意煮野食,老大煎雞翼都有一手


其實,胡先生的屋企人都好叻煮食


記得過年的時候食過一道鹹肉,我見到胡先生食唔停就知佢好鐘意,真係好想學黎整比佢食~


早幾日,老公帶住一盒野番黎神神秘秘咁拎比我


一打開,我就「嘩」左聲~


登﹗登﹗登﹗鄧﹗



奶奶煮左呢味秘製的鹹肉比我地


真係好好味,用少少辣椒再煮熱十分送飯


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()