記得陳媽媽每年的農曆新年都會買四季桔


陳爸爸仲係度的時候,都係由陳媽媽去揀、陳爸爸運桔番屋企


唔知由幾時開始,陳爸爸好鐘意meet d桔黎食,仲要係連皮咁食


我問佢「老豆,做咩唔meet皮食?」


老豆話「連皮食,有益啊傻仔~」


哈哈哈哈......(我係傻仔、我妹係細佬;有時都唔係好明陳爸爸諗咩...但係,這就是我的陳爸爸...)


為左陳爸爸,2007年尾我曾經做左一道「陳爸爸餃子


為左陳爸爸,2010年初我再做一道「橘子檸檬果茶」



呢道果茶主要係用陳爸爸話好有益的果皮黎做


咁果肉呢?果肉比一向都唔鐘意柑味的胡先生食哂lu~


Oisix呢種橘子其實好似柑,但甜度、果肉的質地卻令胡先生傾心


能夠令胡先生多食一點生果,我好樂意做多幾次呢種果茶



睇住果皮係茶壺流動的模樣


我在想,如果陳爸爸能夠喝一口,多好...



在還來得及的時候,為所愛的多做一點吧


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()