close

進入白熱化既階段


尚有2星期就係我地的BIG DAY


眼看好多野已經ready,但心仍然十五十六,好似好多野未完成咁


我信只有過左BIG DAY之後,呢種感覺先會平伏落黎


以過來人的身份,如果你性格趕急又要求高的話


奉勸各位打算結婚的朋友,千萬不要將婚期訂得太後


由胡先生求婚到依家,已經有年半的時間


原以為時間多d好做野,實際上會有好多變數;時間越多、變數越多


而且好多野唔可以太早預備


我地同一年買樓,但加加埋埋都係九個月時間完成


所以大約半年至九個月時間,我覺得好perfect



原本想自己親手整回禮禮物,但受到好多人的禁止


因為婚前幾日好多野攪,佢地要我休息都唔可以攪咁多野


但實在好希望可以為自己的婚禮做一點什麼(唔整回禮禮物,我就喪整嫁女餅~)



更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()