close

仲有18日,大日子就黎喇~


每日望住個月曆就會諗番呢年半既經歷


老實講,預備結婚既朋友大多數可能同我地一樣


唔開心多過開心


實在有太多事唔到我地話事,錢用到倒水咁已經唔在講,預計到有d使費真係唔滴汗都唔得


我地好少為錢而有爭執,反而係一d生活瑣事、習慣上有唔少既磨擦


我好幸福,因為胡先生好順得人;所以多數有意見既係我......


多得胡先生既體諒、身邊好友既支持、家人既十卜;我先可以撐到今日


更加幸福的是,最後呢個幾月我感受到一些期待的快樂


可能日子越近,我發現好多野都可以settle喇,所以可以放手等自己唔好咁緊張


(都唔係唔緊張既,心情好但胃口差,可能都係緊張同壓力所致;都好既,當減肥囉)


最後呢十幾日我都係心情好時整下嫁女餅請客等自己轉移下視線、分散注意力


今晚整左mini咖啡杯子蛋糕w/chocolate chips



我好快手連整帶焗都係大半個鐘


因為我整mini size,一次過焗左十幾個



入哂盒好似好震撼咁


希望收到既人都食得開心啦~


 



更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()