close

決定結婚既時候,已經想定要整呢樣野黎做其中一款嫁女餅請同事食


籌備結婚既過程中,我好明白太多野唔到我地控制、我地話事~


但嫁女餅呢範野,我好有信心自製應該難唔到我


早幾日拜託阿仔同藝術家幫我拎餅請同事食


尋晚我就開工整第一轉既嫁女餅



我用番人地餅家既禮餅裝住,好似好勁咁款~


其實煎左十幾個,拎左d比胡先生同佢打氣、留起左一隻比老三做點心、又煎左一片比陳媽媽tea time


因為個pan有d問題,煎得唔算好好,但正因為咁我放更多心機去煎每一片餅;結果我覺得係見得人既,當然仍然有進步空間,只希望收禮既收到我想感謝佢地為我同胡先生高興既心意



我自己都食左一件,好味喎~(自己讚自己)


紅豆,綿密而且清甜;餅皮我加入蜜糖、黑糖,清甜而甘香


好好好喜歡呢份沉實既韻味


 


但願仍有時間去享受接著的24天,朋友,唔駛擔心我花時間去做嫁女餅,因為我十分享受這個過程呢~


今個星期六會傾回禮禮物既安排,希望順利做到合心儀既sample


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebook的fan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()