close

老公事先張揚今晚要九點先收工


呢排見到佢都無咩精神,我可以做咩令佢開心d呢?


除左做下腳底按摩(haha~我真係有同佢按下腳、揀下膊頭架)


煮餐佢鐘意食既晚餐,都係作為太太的份內事吧



老公好鐘意食沙律,但好怕白色果d沙律汁


係honeymoon的時候,我地行supermarket買左支蕃茄沙律醋汁


材料只有沙律菜、蕃茄仔,仲有蛋


雖然材料簡簡單單,但我好講究佢地既質素;正因為簡單,越食得出食材的新鮮


特別係雞蛋;老公好鐘意食呢隻日本雞蛋


自從係OISIX訂過一次,我地就愛上了;好香蛋味,老公話佢好滑添~(用左SK2?)



主菜係秘制惹味意粉


點秘制法?哈﹗厲害喇~~


我次次都混醬,今次用左四川汁、鰻魚汁、糖同香草


見到老公食得咁滋味,咩都抵番哂﹗


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()