close

上回提到,胡先生好支持我所做的所有料理,包括﹕果茶


其中一樣好受大家歡迎的料理,就是桂花糕


以花入饌唔係新鮮事,但唔知大家有無覺得唔係每種花味都易入口,有時會覺得食緊番梘;話時話,就算胡先生幾支持我都好,佢既表情呃唔到我


特別係食到d佢覺得係怪味的食物時,哈哈......


但桂花就萬無一失﹗



今次的果茶嚴格黎講係花果茶


用上日本檸檬、焦糖蘋果、有機紅茶、乾桂花,仲要加多幾片薑


係乍暖還寒的三月,飯後我會煮一壺陪胡先生邊睇電視、邊喝果茶



唔知大家有無留意到呢個小茶几經常係我用黎影食物照的平台(呵呵~)



附上食譜,大家都黎試下做呃


今次的食譜仲會教大家做焦糖蘋果,焦糖蘋果唔止可以用黎做果茶,仲可以做鬆餅、曲奇、蛋糕架~


最近有朋友問過用普通水果得唔得啊?嗯...我會講...一分錢一分貨,係真架﹗


 


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()