close

細個既時候,陳爸爸陳媽媽忙住搵食,唔好話同我地去戲院睇戲,就算傾計都好少;到我地都長大,佢地都老lu......


記得陳爸爸話自己眼朦朦,睇我地幾個都模模糊糊,仲睇咩戲;直到佢走左幾年,我先想起,我一次都無同爸爸入過戲院.....


近呢一兩年,我地成日都氹媽媽出下街、睇下戲、打下機;唔係為左填補d咩,而係我地都答應過陳爸爸,幫佢照顧陳媽媽,所以做咩都會好想同媽媽一齊....


早幾日同陳媽媽、老三看了「歲月神偷」,媽媽對於60年代的場景、打風的情況、窮人的讀白、為人父母的心情;全場都有唔少流淚申鼻涕既聲,我唔敢講呢套戲拍得有幾好,只可以講佢係一套令媽媽回味的戲,咁......就足夠喇......


「人生好短暫,歲月原是最大的小偷」


如果呢句說話是真的,我地到底係在生存,還是在生活?


這段時間我開始體會到「生活」的條件,就是先放慢步伐


感受在你身邊的一切;可以是人、也可以是時代與環境,哪怕是一陣風、一場雨、一線陽光......


最近為Oisix寫了幾道果茶食譜,想為自己記下這個小片段,刻一個「茶和杯」的橡皮圖章吧~



簡樸的造型,沒有多花巧;我就是喜愛這份Simple


一邊喝著自製果茶,一邊製作橡皮圖章


懂得享受寫意,生活,就是這樣的一回事


 


更多更快更新的相片、部份文章,只會於facebookfan page上載,大家還不來這裡?


Facebook Fan Page -->  yen home bakery


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yenhomebakery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()